Customer service team leader- Trưởng nhóm dịch vụ khách hàng Hạn nộp 05/05/2019

Nơi làm việc: TP. Hồ Chí Minh

Kinh nghiệm: 2

Ngành nghề: Retail / Wholesale

Cấp bậc:

Hình thức làm việc: Nhân viên chính thức 48h/ week

Ngôn ngữ:Tiếng Anh

Nộp đơn ứng tuyển

Phúc lợi

Mô tả công việc

- Receive, handle the customer feedback from all sources: FB, chat, email, hotline… assure that all customers should be happy after contact.
- Improve the customer service: build process, train staff…
- Make the Customer feedback report and translate in English.

Yêu cầu công việc

- Have good communication in Vietnamese and English ( writing, speaking, hearing)
- Like people, good behavior in all situations.
- Be considerate, authentic, enthusiast.
- Fluent in Microsoft Word, Excel, and PowerPoint

Thông tin khác

Đại học

Nơi làm việc
Văn phòng
Lưu ý: Ứng viên vui lòng không liên hệ trực tiếp bằng điện thoại. Chỉ phỏng vấn những hồ sơ đạt yêu cầu.